vineri, 31 august 2007

Îngerul demon...


Ştiţi, cândva demult am fost un înger... unul frumos, luminos... acum mi se spune înger decăzut dar nimeni nu-şi mai aduce aminte adevărata poveste... aproape că am uitat-o şi eu... şi sunt printre ultimii din neamul meu. Cerul nu e plin de îngeri... rând pe rând au decazut toţi... şi în mizerie au fost lăsaţi să se stingă de către cei ce i-au decăzut... Dumnezeu nu există... n-a existat niciodată...

Timpul nostru a trecut... lumina începe să pâlpâie... dar am lăsat Pământul vouă... fiii noştri, cei pentru care ne-am sacrificat lumina...

În sfârşit linişte, lupta s-a terminat... timpul să fiu liber... voi lua cu mine ultima lumină care mi-a mai rămas... singurul lucru pe care l-am mai putut păstra de la tine... iubirea... şi voi muri din nou în lumină... purificat prin ceea ce m-ai învăţat tu...

Niciun comentariu: