marți, 20 noiembrie 2007

Numarul 80


Câte moduri plăcute de a încheia o zi de căcat pot exista? M-aş putea gândi la câteva dar cine se mai oboseşte să le numere când există atât de multe moduri de a transforma o zi plăcută într-una de căcat...

Se spune că şoferii şi programatorii înjură cel mai bine. Dar programatorii cu permis de conducere? Să ne uităm puţin în jurul nostru... putem identifica destul de multe bug-uri în lumea "programată" de Dumnezeu. Îmi cam pot imagina cât de mult a înjurat Dumnezeu... încât în a şaptea zi şi-a pierdut glasul. Voi de unde credeţi că a apărut iadul?

Deci noi trăim într-o lume de cacao pentru că "ala invizibilu' dă sus" n-a ştiut să-şi definească o amărâtă de gramatică...

Şi acum că am terminat cu glumele de autobază să-mi scriu şi eu blog entry-ul care aşteaptă de ceva vreme să-şi spună cuvântul.

S-au făcut 14 zile, 14 zile din altă viaţă. Viaţă care ar părea simplă dacă n-ar fi presărată cu toate mirodeniile mondene pe care mi le-am băgat pe gât cu inconştienţă şi naivitate infantilă. Nimănui nu-i pasă suficient de mult... şi oricât aş încerca să mă autosugestionez că este altfel, sfârşesc prin a număra pe câteva degete câteva persoane păsătoare. Până la următoarea dezamăgire când mai înregistrez vreo lipsă la recensământ. Viaţa este frumoasă cu sare, piper, alcool şi colesterol... numai dacă nu eşti stricat la burtă. Am obosit să tot rămân blocat în propriile-mi clişee psihologice... să mi se deschidă numai uşile pe care nu vreau să intru... să aştept ca prostul în faţa uşilor pe care aş vrea să le deschid dar pe care totuşi le admir până vine altul care se bagă în faţă şi intră fără măcar să ciocăne... WTF m-am săturtat de 41 care e plin mereu, m-am săturat de mutre acre, M-AM SĂTURAT... după doar 14 zile...

Da, cu tine vorbesc! Beleşte-ţi bine ochii la lumea în care trăieşti cât încă nu ţi-ai pierdut vederea. Şi lasă-i să viseze pe ăia care care nu sunt în rahat aşa mare ca tine...

Teddies don't hug back... and that's a fact! Don't pretend the other way around!

2 comentarii:

Anonim spunea...

nu e dracu asa negru,capitalele sunt mai ostile... scarboseniile sunt aceleasi peste tot... la vie est belle :-))
oricat de mare ar fi cantitatea de merde :-)) tot e bine sa visezi,dc mai cobori cu picioarele pe pamant din cand in cand

Sunday November 25, 2007 - 11:59am (PST) by Noir Désir

Mihai spunea...

Da, e bine să visezi, numai că întotdeauna se găsesc persoane sau evenimente care să te aducă rapid cu picioarele pe pământ, atât de repede că nici nu apuci să-ţi iei la revedere de la norii viselor.

Sunday November 25, 2007 - 10:06pm (EET)