vineri, 21 iulie 2006

Copii, nu încercaţi asta acasă


Trebuie să recunosc că prima dată când am văzut poza asta m-a amuzat teribil, atât de mult încât m-am hotărât să o postez pe blog deşi mai aveam o poză pe aceeaşi temă cu Mindy. Şi ştiţi de ce m-a amuzat atât de mult? Pentru că am făcut analogie cu un cuplu celebru din lumea bipeda (ghiceşte cineva despre cine e vorba?). Este ciudat cât de uşor sunt trecute cu vederea astfel de "alianţe" între cei "mici şi neajutoraţi" şi cei "mari şi puternici". Dar cine sunt eu să judec ceea ce mass-media-şi aruncă pe frontispiciu? Şi adevărul este că nu m-ar deranja atât de mult aceste modalităţi rapide de "avansare" în ierarhie dacă nu mi-ar fi bagate pe gât pe post de modele de existenţă. Şi totuşi nu pot să nu mă întreb următorul lucru: dacă în lumea bipedă "pisica" are de câştigat bani, faimă, statut social... mă întreb ce are de câştigat "pisica patrupedă"? Oare o face din placere????


S-a prins cineva pana acum despre ce bipezi este vorba????





Eu încă mă mai gândesc la porcul ăla...

Niciun comentariu: