miercuri, 19 mai 2010

Azi zâmbim

Azi am chef să fiu optimist. A început de dimineaţă când radioul m-a trezit cu melodia mea preferată (Black Betty). Aşa că mi-am făcut laptele cu cacao mai dulce ca de obicei, mi-am luat şosetele cu Tom&Jerry pe care le aveam puse deoparte pentru ocazii speciale :D şi am ieşit pe uşă tot numai un zâmbet.

Nu e ciudat cum oamenii tind să se întristeze şi să se îngrijoreze din toate prostiile? Eu nu, azi trăiesc un paradis şi nimic nu mi-l poate strica, nici măcar şarpele cu mărul lui cu tot. În plus, eu urăsc merele, doar azi nu. Sunt imun la tot ce înseamnă negativism.

Azi chiar am avut un accident cu maşina, m-am dus, l-am imbraţişat pe şofer şi totul s-a terminat cu râs şi glume. Şi nici nu mi-a păsat că nu era şoferiţă sau că nu era vina mea.

Şi vremea ţine cu mine azi, e soare şi frumos, deşi prognoza era de nor şi ploaie. Vremea cu adevărat este după sufletul omului. Iar eu azi am un suflet frumos, purificat prin optimism. Tu când te trezeşti pe Black Betty?

P.S.: Textul de mai sus este pură ficţiune şi nu reflectă în niciun fel realitatea. Eventualele asemănări sunt pur şi simplu întâmplătoare.

6 comentarii:

adi spunea...

nu curand.

Mihai spunea...

Iti trimit eu melodia? :))

adi spunea...

chiar tu ai zis ca-i sf :P

adi spunea...

aici nu mai ninge, nu mai ploua? ca de politica mitzului nu ma ating :D

Mihai spunea...

:P, incepe usor sa bata vantul :)), nu sunt suficiente furtunile din Romania? (nu ma refer la cele politice)

adi spunea...

eu furtunile le vad la tv deocamdata. este ingrozitor de cald