marți, 17 ianuarie 2006

Dr. Westie


"Astazi am avut o interventie dificila, adica o operatie pe miau deschis. Din pacate pacienta, o pisica, a supravietuit operatiei in ciuda tuturor incercarilor noastre de a-i omori toate cele noua vieti. Pisica, Mindy, se afla acum in postoperator unde i se administreaza chiar acum monoxid de carbon intubat si perfuzii de apa sarata. Mindy are mari sanse de recuperare, lucru pe care speram sa-l remediem."
Profesor doctor felino-neurolog Brown Westie, Spitalul Universitar "West Highland"

[English version]

"Today I had a difficult intervention, an open-meeau operation. Unfortunately the patient, a cat, survived the operation despite all our efforts to kill all of her nine lives. The cat, Mindy, is now in recovery where we’re administrating her carbon monoxide and salty water intravenously. Mindy has great chances of recovery and that is what we hope to repair."
Neuro-cat professor doctor Brown Westie, West Highland University Hospital

4 comentarii:

Anonim spunea...

te "urasc" :) vezi tu ce o sa iti tst daca mai scri asa ceva despre pisici sau descpre orice animal
esti chiar rau

Friday January 20, 2006 - 02:40pm (PST) by ludosan d

Mihai spunea...

Eu sunt doar un reporter obiectiv :P, nu e vina mea daca lucrurile astea se intampla :)). Acum serios vorbind, am scris blogul asta doar pentru amuzamentul meu si al celor care il citesc. De acum inainte o sa pun la bloguri dupa caz: "Copii, nu incercati asta acasa!" sau "Atentie! A nu se lua in serios!" ;)

Saturday January 21, 2006 - 01:05am (EET)

Mihai spunea...

Hm, am facut-o din nou ;)), am scris de rau de niste animale :D, nu m-am putut abtine :P. Te-ai uitat la ultimul meu blog? :)

Friday January 27, 2006 - 02:23pm (EET)

Anonim spunea...

acuma ma uit..........cand intri ca nu am mai vb. de mult timp :P kiss u

Saturday January 28, 2006 - 06:38am (PST) by ludosan d