luni, 26 martie 2007

Dorele, ne miscam si noi mai cu talent?


Cine nu îşi mai aduce aminte de celebra reclama la Unirea cu: "Du-te mah tu, că până termină ăsta închide la non-stop!" ?
Eu unul mi-o amintesc de fiecare dată când vin la serviciu. Şi nu pentru că as face muncă de Dorel, ci pentru că de vreo 2 luni nişte nenea se tot chinuie să îngroape nişte bani de la bugetul primăriei (aka taxe plătite de locuitorii Bucurestiului, aka ban public). Pe o strada care are aproximativ 300-400 m s-a decis schimbarea conductei de canalizare. Şi dă-i şi luptă şi escavatorul brum-brum-brum. Păi ce credeaţi că Dorel mai sapă cu târnăcopul? Ne-am integrat în UE dragilor. S-a emancipat şi Dorel ăsta . Şi pentru că Mănăstirea Argeşului este epopee naţională, ce se dezgropa ziua se îngropa noaptea, iar ce se îngropa ziua se dezgropa peste cateva zile . Şi tot aşa până săptămâna trecută când s-a încetat lucrul, deşi gropile au rămas. Pesemne că închidea la non-stop .

Bilanţul? Două luni muncă pe banu' public, lucrarea neterminată, noroiul până la glezne ("noroc" că a mai şi plouat între timp...), nici un fel de reacţie din partea "publicului spectator".

Iar când mă gândesc la lucrurile astea îmi sună foarte bine combinate în minte două melodii: "And I say Romania is my country/ And I say, And I say, And I say" + "Should I stay or should I go"...

Niciun comentariu: