luni, 29 octombrie 2007

Lecţii despre libertate


Libertatea este un lucru relativ... toate drumurile ei te duc înainte şi după câte vezi cărarea îţi este îngrădită... şi chiar dacă sari peste gard va trebui să ştii şi să înoţi... şi încă împotriva curentului. De ce să nu închidem ochii la tot ce este anormal şi să ne prefacem fericiţi în ignoranţa noastră? Eroii sunt doar în filme, în realitate visele sunt călcate în picioare şi cei care au curajul să viseze sunt ucişi. Resemnează-te, eşti prea neînsemnat pentru a schimba cursul unei mase fluide şi prea naiv dacă speri să te urmeze şi altcineva. Esti singur! Toţi te aud dar nimeni nu te ascultă, nu vezi că eşti răguşit şi vorbeşti în faţa unei mulţimi de muţi? Le place să stea acolo numai pentru că dai frumos din mâini... eşti doar un clovn simpatic.

5 comentarii:

Anonim spunea...

p-asta o stiu ... (stiu eu, stiu eu, doamna! :)) ) ... in stanga si drepata e Sena, nu? :D ...

Monday October 29, 2007 - 09:52am (EET) by adi

Anonim spunea...

si drumul duce la statuia libertatii :) ... d-aia si titlul ala ;)

Monday October 29, 2007 - 09:54am (EET) by adi

Mihai spunea...

Da, e Sena, dar nu duce la Statuia Libertatzii, ci pleaca de la ea :P. Si titlul nu e legat de tanti statuia :).

Monday October 29, 2007 - 11:41am (EET)

Anonim spunea...

la naiba! am gresit sensul ... trebuia sa inot contra curentului :D ...

Monday October 29, 2007 - 12:22pm (EET) by adi

Mihai spunea...

Tocmai asta e ideea, ca nu poti lupta impotriva curentului, e mult prea puternic pentru unul singur ;).

Monday October 29, 2007 - 02:16pm (EET)